tirsdag 10. april 2012

Nye konkurranse-bidrag og diverse annet

Den første konkurransen jeg tenkte å levere inn til var
Temafargene var rosa, svart, oransje hvit.
Jeg brukte alle fargene og i tillegg har jeg noen bittesmå detaljer som er limegrønn:
Her er resultatet:

I tillegg laget jeg egentlig ett bidrag til 
scrappehuset sin fullfør kunstverket
Her er mitt bidrag:
Her har jeg brukt rester av håndmansjettene på dykkerdrakta til min kjære. Han skiftet de nettopp ut.
På en dykkerdrakt er det mange dippedutter etc. Så med pyntestæsjet så prøvde jeg å få fram det samtidig som jeg kombinerte ting-tang som vi finner i sjøen. 

I mars hadde scrappeland scrappolympics der jeg deltok i alt men fikk gull i lagstafett og sølv i scrapathonen.

Jeg laga masse men her er noen som jeg har samlet:
Dette er kortene som jeg laget:
I tillegg lagde jeg en del LOer


Jeg lagde og to ting som går under altered art.
Her er de:


Oppå toppen der igjen har jeg deltatt i ulike konkurranser i scrappeland.no
Mange lifter og skisser. De har jeg enda ikke fått samlet heller.
Jeg har og vært med på noen av http://csicolorstoriesinspiration.ning.com/ sine  
konkurranser. Gøy konsept egentlig :) 
Her er bidrag for CSI da:




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar