fredag 18. januar 2013

Årets første kort

Først må jeg bare takke for alle de fine kommentarene jeg får på ulike innlegg.
Er så himla dårlig til å kommentere tilbake,
men jeg setter virkelig stor pris på det altså.



KENNY K`S

Det første kortet jeg laga var til en gothic-utfordring hos
http://kennykskraftykrew.blogspot.no/

Mitt bidrag ble slik:




SKETCHY COLORS:

Den andre kortutfordingskonkurransen jeg er med på 
er hos
http://sketchycolors.blogspot.no/2013/01/sketchy-colors-146.html
Skissen vi skulle følge var slik:


Mitt bidrag ble slik:




6 kommentarer:

  1. Kjempeflotte begge to, men falt fulstendig for det siste med skoene blandt blomstene, blonden, tagen og de gule bordene :o)
    Ha en flott helg :o)

    SvarSlett
  2. She looks wickedly fun! What a fabulous background! Thanks for sharing with us this week at Kenny K's Krafty Krew!

    SvarSlett
  3. Fabulous card!!!!!!! Love the background too wow! Thanks so much for playing with us at Kenny K’s Krafty Krew *Gothic* challenge !

    Tammy, KKKK DT from Créations LaDiva :) xx

    SvarSlett
  4. Begge kortene var nydelige.
    Digger bakgrunnen på KennyK kortet og den teksten til Mona er så herlig

    SvarSlett
  5. Wow... to flotte kort :)
    Fantastisk bruk av skissa :) Utruleg flott!!

    Takk for at du deltar hjå oss i Sketchy Colors :)

    Klem frå Tine

    SvarSlett
  6. FLOTTE bidrag begge to!!!! :)

    SvarSlett