lørdag 14. mai 2016

Utfordring Nordsalten hobbyklubb og scrappelyst.

Ny utfordring løst!

har en utfordring som går der en skal fargelegge.


Jeg brukte Copic-tusjer til å fargelegge.
I tillegg brukte jeg Distress inks
og
Svart stempel,
Penn
Stensiler fra TCVW

Scrappelyst
har en utfording der vi skal bruke favorittfargene våre

Jeg er jo så glad i sterke farger, så jeg har brukt 3 favorittfarger.



Med litt over 3 timers slingringsmonn, før 1. frist,
fant jeg ut at dette var noen flotte premier....
Sånn dies har jeg ønsket meg lenge....



Da ble det til at jeg kastet meg rundt..
Resultatet....

Jo! Dette:

Dette var kjempegøy. 
Sjelden jeg humrer litt for meg selv når det gjelder papirhobbyen, men denne gangen gjorde jeg det....

Årsaken:

Litt Creepy utseende på Tim Holtz sine fugler til slutt.


Takk for at du tittet innom og Takk for utfordringen 

;)



3 kommentarer:

  1. Stilig kort og knallfine farger du har brukt :) Takk for at du deltar på utfordringen hos NSHK :) DT Anita Lise

    SvarSlett
  2. Så morro med et fargesprekt kort! Og så DE fuglene da, i bikini *ler godt* Liker stilen :D Takk for at du deler det med oss hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  3. Herlig.
    Digger de spreke fargene.
    Tusen takk for at du deltar i favorittfarge-utfordringen hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett