torsdag 1. september 2016

Ny måned, ny utfordring hos hjerteboden.
 .

Denne måneden skal vi bli ispirert av naturfarger.
Hos meg ble det naturfarger pluss pluss pluss.

Startet med å bruke medium sammen med stensilen, doily.
Limte så noen remser med blonder.
Begynte så å leke meg med alt jeg hadde av farger stående på skrivepulten,
blant annet flere typer  alcholol inks. 
En ser det ikke så godt men brukte et gammelt tekststempel fra scrappers choice der jeg brukte sprayen white linnen fra dylution.
Bestemte meg der og da, for at jeg ville bruke mer av  denne sprayen, men ville bevare noen av de sterke fargene jeg lekte meg med i begynnelsen.
For å bevare fargene brukte jeg heavy gel på siden og lot det tørke.

Da det var tørket så begynte jeg med white linnen sprayen. 
Stilige effekter.....

Synes PL-siden var litt kjedelig så jeg stanset ut noen av sommerfuglene til tim holtz.
Brukte også embossingplaten for å få et mer "levende" utseende.
Da jeg hadde gjort det, så brukte jeg litt flere av distress stainsene jeg hadde tilgjengelig sammen med alcohol inkene mine.








Jeg har denne måneden brukt mange farger og medium/blekk som du kan finne hos hjerteboden.




Flere typer distress stain; bl.a


Har også brukt 


Stensilen jeg brukte kommer fra Tim Holtz. Den blir bare så fin når en bruker medium oppå.


For å få fram fargene og få en litt mer levende look, brukte jeg 

Da ble de kraftige fargene "beskyttet" 

Jeg rablet litt rundt omkring også.

Da brukte jeg Distress marker, type






3 kommentarer:

  1. Denne er bare sååå nydelig, kan se på dne igjen og igjen. Nydelige farger og ser noe nytt hver gang! Tommel opp for denne.

    SvarSlett
  2. WoW, Hege! Denne bare digget eg!! Utrolig flotte farger og texture, og sommerfugler bare elsker jeg. Så, jepp, alt i alt synes jeg den var helt rå!
    Ønsker deg en fargerik og flott dag!
    Klem, Anita

    SvarSlett
  3. Den var knallfin! Digger fargene du har brukt😊

    SvarSlett