fredag 16. juni 2017

Utfordringer Juni17

Etter en svært ineffektiv periode så er jeg såvidt i gang igjen.

Hadde meg nettopp en liten runde på ATC-laging til ei utfordringsgruppe på facebook


Denne gangen er det Britt Sviggum som er gjestedesigner.
Hun har en spesiell stil der hun bruker mye utklipp.
Tar bilder og setter de inn i en ny komposisjon.
Hennes oppgave til oss denne måneden var derfor:

BRUK STERKE FARGER OG UTKLIPP 


Jeg valgte da å stemple sommerfugler og fargelegge dem, for så å klippe dem ut.
Laget en rable-bakgrunn der jeg først tegnet masse rabbel for så å fargelegge dem i sterke farger.
Mitt bidrag ble da slik:


Har også vært med på en utfordring på 

En av våre medlemmer har lagt ut en søndagsscrap-utfordring. Den har frist i morgen den 17.06 så da kastet jeg meg rundt.
Den første oppgaven var en skisse.

Den løste jeg på denne måten:

En annen oppgave handlet om å lage noe med dies.
Da ble det et enkelt kort. 
Planen var å ha noen store tall i sirkelen men fant ikke for øyeblikket.
men men...

Slik ble det:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar