lørdag 11. juni 2016

Utfordring hos hobbygarasjen

Bestemte meg ganske tidlig om å delta med ett eller annet her til denne utfordringen:

Hobbygarasjens ; Alt er lov
En utfordring som varer hele juni og juli

Det var opprinnelig planlagt til et annet formål men rotet vekk deler av tutorialen som det var påkrevd.

Jeg brukte først Lindystampgangs ting og tang som embossing og sprayer.
Eller helt først brukte jeg stensiler og en veldig fast paste.
Strødde så embossingspulver kalt industrial chic oppå.
Tok vekk det overflødige og brukte varmepistolen min.
Mens dette tørket fant jeg fram rotekassen min. 
Der finnes alle mulige rester fra diverse prosjekt.
Brukte rangers embossingspulver, type kobber og freshet opp ei ramme.
Fant noen restebokstaver også.
Alt i Alt; 
Et skikkelig resteprosjekt.

Sprayet litt, stemplet littog fant frem finnabair sitt fine mica pulver.
Prosjektet ble nesten som det ble, men puttet på et bilde helt på slutten.



Takk for at akkurat du tiitet innom bloggen min!



4 kommentarer:

  1. Så utrolig flott 💙
    Lekre farger og mye fin pynt 😀 kjekt å få brukt rester 😀
    Tusen Takk for ditt bidrag til hobbygarasjen 😀
    God sommer Hilsen Pia 🌼

    SvarSlett
  2. Så utrolig flott 💙
    Lekre farger og mye fin pynt 😀 kjekt å få brukt rester 😀
    Tusen Takk for ditt bidrag til hobbygarasjen 😀
    God sommer Hilsen Pia 🌼

    SvarSlett
  3. Mye kjekke ting du har brukt på dette prosjektet ditt.
    Flott med fargene som glir over hverandre og masse flotte detaljer.
    Takk for at du leker med oss i Hobbygarasjen.no
    Klem Jorunn Elin

    SvarSlett
  4. For et flott mix media prosjekt!
    Herlige detaljer og farger. Takk for at du deltar hos oss i Hobbygarasjen.
    DT Julia

    SvarSlett