søndag 28. januar 2018

I Siget...


Skikkelig i siget for øyeblikket....

Måneden januar er snart ferdig og februar står for tur. Kjenner at jeg er klar for litt vår nå.
Huden min også...
Har fått laget enda et bidrag til konkurranse. Noe som er veldig bra.... Måtte scrappelysten holde og jeg kan være tilbake i gammelt riv...

Scrap from your heart har en pågående konkurranse. 
Dette bidrag var nesten ferdig for en par uker siden men jeg tenkte jeg skulle handle noen metallsommerfugler å ha på, men kom aldri så langt.

Stakk innom siden nå og fant ut at... 
Fristen er jo i kveld kl 20....
Ups... 
Jeg trodde fristen var den siste i denne måneden. 
Da var det jammen meg bra at jeg stakk innom siden nå i ettermiddag.

Den sommerfuglen får jeg bare hoppe over da....


Slik ble mitt bidrag til utfordringen ; 


Denne er laget til min Mamma som giftet seg den 28.12.17.
Jeg lagde navnesteinene til bryllupet som nesten var lik den over, 
og hadde en til overs.
Jeg bestemte meg da for å lage dette minnet.
Håper hun vil like det da...



1 kommentar:

  1. Så utrolig lekkert. <3 Godt du rakk det da. ;-)
    Tusen takk for at du deltar hos Scrap from your heart.
    Klem DT Line

    SvarSlett