fredag 1. juli 2016

NY utfordring hos Hjerteboden!!

Hjerteboden!


Denne gangen går utfordringen over to måneder:

Oppgaven er som følger:

Alt er lov!!!!


Finnes det noen bedre oppgave?
Lag akkurat det som faller deg inn...

Mitt DT-bidrag til denne oppgaven:

Jeg fikk så lyst til å bruke de kjempetøffe fuglene til Tim Holtz 
som hovedmotiv på mine ATC-kort.
Synes det er gøy å vri litt på kroppene, så da tegnet jeg lik så godt "magevalker"
Ellers så har jeg tredd tråd som jeg hadde liggende på scrappepulten.
På bakgrunnen brukte jeg svart tusj og ulike farger av distress markers.



Produkter som Hjerteboden har i sin butikk:

Rester av
 Mønsterpapir fra

Stempler fra 

Tusjer fra 


Takk for at du tittet innom meg og legg gjerne igjen en kommentar :)









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar